Winehouse má 32% nárůst v online platbách

O výhodách online plateb není třeba dlouze uvažovat - na jedné straně jsou to zákazníci, kteří mohou za zboží zaplatit okamžitě a vyhnout se tak nepříjemným dobírkám či zdlouhavé platbě bankovním převodem, na druhé straně jsou to obchodníci, kterým neleží balíky na poště jen tak ladem.

Winehouse má 32% nárůst v online platbách

Nicméně stejně jako nemůžete srovnávat zdánlivě stejné jídlo, oblečení či služby, i platební brány mají své významné (ne)výhody a zásadní rozdíly, jenž dramaticky ovlivňují pocit zákazníků při online nakupování.

Své zkušenosti s tím má i Daniel Maštěra, majitel obchodu Winehouse.cz, prodejce nespočetného množství vynikajících druhů vín. Ten v letošním roku přešel z konkureční platební brány na řešení od ThePay.cz a pochvaluje si zejména 100% úspěšnost transakcí. Za celou dobu od nasazení platební brány se nestalo, že by transakce nebyla úspěšná. V případě konkurenčního řešení z různých důvodů neprošlo cca 25% transakcí.

Co to dokazuje? Pochopitelně fakt, že ThePay je kvalitně navržená platební brána, kterou lidé rádi používají, rozumí jednoduchému rozhraní placení a nemají problém s dokončením, respektive zaplacením objednávky.

A co to znamená pro potenciální klienty? Například to, že není služba jako služba. My v ThePay v náš produkt věříme a dáváme za něj ruce do ohně. Víme, že ThePay je dobře navržený produkt, který se snadno používá.

Zapomeňte na dobírky, vyzkoušejte platební bránu pro váš internetový obchod a získejte peníze za své objednávky okamžitě. Vaši zákazníci budou navíc moderní a bezpečné metody placení vítat s otevřenou náručí.

Napsal Patrik Vogl 29. květen 2016 Kategorie Ostatní