ThePay.cz, s.r.o.

  zpět

Jaký je postup při zapojení platební brány?

Určitě Vás zajímá, jak probíhá aktivace platební brány. Je to opravdu snadné, těchto pár bodů je toho důkazem:

  1. Rozhodli jste se, že do toho skočíte s ThePay? V prvním kroku Vás poprosíme o automatickou registraci na našem webu. Jedná se o kompletní online registraci, která nezabere více jak 10 minut.
  2. V rámci registrace Vás požádáme o nahrání základních dokladů, a proto si připravte: naskenovaný Občanský průkaz, druhý doklad totožnosti a výpis z bankovního účtu.
  3. Abychom mohli autorizovat Váš bankovní účet, je třeba v dalším kroku registrace zaslat 1 Kč z Vašeho bankovního účtu skrze platební bránu. Poté naši zaměstnanci zkontrolují správnost Vašich dokladů a schválí Vás do dalšího kroku podpisu smlouvy.
  4. V poslední části automatické registrace potvrdíte SMS zprávou smlouvu a vše je připraveno ke spuštění.
  5. Pokud už máte implementováno, můžete začít okamžitě přijímat platby. Již v okamžiku dokončení registrace Vám aktivujeme všechny platební metody kromě plateb kartou. Na ty se čeká cca 5-10 dní z důvodu registrace obchodníka do directory serverů karetních asociací.

Pozn.: Není třeba čekat na uzavření smlouvy, s implementací můžete začít ihned. Obě věci lze klidně řešit paralelně. Implementace není žádný náročný proces. Kdybyste si ale přece jenom lámali s něčím hlavu, po celou dobu je vám k dispozici náš obchodník, klientská podpora i naši šikovní programátoři.

Nenašli jste, co hledáte?

Nenašli jste odpověď na svůj dotaz skrze seznam témat?

  Kontaktujte nás