Nápověda - Shoptet1
1. Nejste zatím vůbec klientem ThePay?
Proveďte prosím rychlou registraci platební brány na odkazu, který vám přijde e-mailem po instalaci Doplňku na Shoptetu.
Při registraci s námi podepíšete smlouvu a získáte přístupové údaje do vaší administrace, kde nastavíte propojení ThePay s vaším e-shopem u Shoptetu.
Dále postupujte podle fází 2 a 3.
2. Jste klientem ThePay, ale nemáte vytvořený účet (URL), který máte vedený na Shoptetu?
Postup je následující:
V administraci ThePay přejděte do sekce Nastavení/Účty u ThePay/Nová položka.
Zde prosím vyplňte název URL vašeho e-shopu a vše potřebné. Na základě tohoto můžeme váš účet u ThePay schválit. Jakmile vaší URL adresu schválíme, můžete pokračovat ve čtení.
Dále postupujte podle fáze 3.
3. Máte vytvořený účet u ThePay s URL, pro kterou chcete na Shoptetu platební bránu ThePay využívat?
Stačí, abyste v sekci Nastavení/Účty u ThePay daný účet editovali a zaškrtli svůj e-shop s Shoptet ID pro spárování vašeho e-shopu u Shoptetu.
Krok spárování s e-shopem u Shoptetu vám půjde udělat za předpokladu, že máte již nainstalovaný Doplněk ThePay ze stránek Shoptetu.
Nezapomeňte přitom nastavit stavy plateb, které korespondují se stavem objednávek na Vašem e-shopu. Povinně prosím spárujte alespoň stav Zaplaceno, všechny ostatní jsou volitelné.
Jakmile toto uděláte, máte hotovo. A můžete začít používat platební bránu ThePay na svém Shoptet e-shopu.
Informace s podrobným návodem naleznete v tomto PDF.