ThePay.cz, s.r.o.

Nápověda - Shoptet1

Jak spárovat platební bránu ThePay s vaším e-shopem na Shoptetu?

1.   Nejste zatím vůbec klientem ThePay?

Proveďte prosím rychlou registraci platební brány na odkazu, který vám přijde e-mailem po instalaci Doplňku na Shoptetu.

Při registraci s námi podepíšete smlouvu a získáte přístupové údaje do vaší administrace, kde nastavíte propojení ThePay s vaším e-shopem u Shoptetu.

Dále postupujte podle fází 2 a 3.

2.  Jste klientem ThePay, ale nemáte vytvořený účet (URL), který máte vedený na Shoptetu? 

Postup je následující:

V administraci ThePay přejděte do sekce Nastavení/Účty u ThePay/Nová položka.
Zde prosím vyplňte název URL vašeho e-shopu a vše potřebné. Na základě tohoto můžeme váš účet u ThePay schválit. Jakmile vaší URL adresu schválíme, můžete pokračovat ve čtení.

Dále postupujte podle fáze  3.

3. Máte vytvořený účet u ThePay s URL, pro kterou chcete na Shoptetu platební bránu ThePay využívat?

Stačí, abyste v sekci Nastavení/Účty u ThePay daný účet editovali a zaškrtli svůj e-shop s Shoptet ID pro spárování vašeho e-shopu u Shoptetu.

Krok spárování s e-shopem u Shoptetu vám půjde udělat za předpokladu, že máte již nainstalovaný Doplněk ThePay ze stránek Shoptetu.

Nezapomeňte přitom nastavit stavy plateb, které korespondují se stavem objednávek na Vašem e-shopu. Povinně prosím spárujte alespoň stav Zaplaceno, všechny ostatní jsou volitelné.

Jakmile toto uděláte, máte hotovo. A můžete začít používat platební bránu ThePay na svém Shoptet e-shopu.

Informace s podrobným návodem naleznete v tomto PDF.

Potřebujete ještě s něčím poradit?
Ozvěte se nám.
Chci kontaktovat podporu