ThePay.cz, s.r.o.

Nápověda - Provozní otázky11

Můžu zapojit více eshopů pod jednou smlouvou?

Ano, stačí si jen v klientské zóně v sekci "Nastavení" - "Účty u ThePay" přidat další projekty a poté napsat na podpora@thepay.cz.

Musím mít u banky speciální účet, nebo si platby mohu nechat zasílat na současný?

Není třeba zakládat speciální účet. Veškeré finance vám budeme připisovat na váš běžný bankovní účet, na který jste zvyklí.

Musím používat všechny platební metody, nebo mohu nějakou vypnout?

Pokud z nějakého důvodu potřebujete nějakou metodu vypnout, lze tak učinit v administraci. Nicméně doporučujeme využívat všechny platební metody, aby měl zákazník na výběr co největší počet metod a každý si našel tu svoji oblíbenou.

Jak se dozvím, že mi dorazila nová platba?
  • Skrze naší chytrou API, která Vám umožní plné propojení s Vaším eshopem/systémem. Naše API umožní plně automatizovat Vaše platební procesy.
  • Pomocí informačního emailu, který Vám zašleme po přijetí nové platby.
    (Tuto funkcionalitu si nastavte v administraci v sekci Nastavení - Účty u ThePay - detail Vaší URL adresy).
  • V přehledu plateb v klientské zóně.
Jaké metody aktuálně umožňujete a jaká je jejich rychlost?

Pokrýváme všechny oblíbené platební metody na trhu. Dělíme je na platby kartou, předvyplněná tlačítka, zrychlené převody a platby na terminálech. Aby v tom byl pořádek, tady je kompletní seznam metod:

Platby kartou:

MasterCard 24/7
VISA 24/7
MasterCard Mobile 24/7
Dinners Club 24/7

Předvyplněná tlačítka:

Platba24 24/7
MojePlatba 24/7
ePlatba 24/7
mPeníze 24/7
UniCredit Bank* 24/7

Zrychlené převody

FIO 24/7
ČSOB 08-18, pracovní dny
Era 08-18, pracovní dny
Moneta 08-18, pracovní dny
Equa bank 24/7
Sberbank 08-18, pracovní dny
Platba z jiné banky 1 pracovní den

Terminály

SuperCash 24/7

* tuto platební metodu pro vás právě připravujeme

Musí se platící nějak registrovat?

Nikoli – nejsme internetová peněženka, která by vyžadovala registraci a házela zákazníkům klacky pod nohy.

Pro zaplacení přes ThePay stačí mít platební kartu s povolenými internetovými platby nebo přístup do vašeho oblíbeného internetového bankovnictví.

Je možné skrze ThePay platit i na chytrých telefonech a tabletech?

Samozřejmě.

Jsme si plně vědomi, že právě v mobilních telefonech a tabletech je budoucnost, a proto jsou veškerá naše platební rozhraní responzivní. Což znamená, že jsou plně funkční a snadno použitelná na všech běžných zařízeních, ať se jedná o běžný počítač, tablet či telefon.

Umožňujete opakované platby / zapamatování karty?

Ano. Jedná se o základní funkci.

Tato funkce potěší všechny projekty, které potřebují pravidelně od zákazníků inkasovat finance, např. předplacené za služby, členské příspěvky, pravidelné sponzorské dary v případě nadací, apod.

Částku je možné strhávat v libovolném intervalu, ať už to je každý den nebo měsíc. Opakované platby jsou možné pouze u plateb kartou.

Náležitosti opakovaných plateb naleznete na tomto odkazu: https://www.thepay.cz/napoveda/9/63/

Umožňujete předautorizaci plateb?

Ano. Při platbě kartou můžete částku pouze zablokovat a strhnout až v momentě, kdy je zboží/služba skutečně odebrána. Dokud obchodník částku neodblokuje, zákazník s financemi nemůže disponovat.

Jedná se o oblíbenou funkci např. u ubytovacích zařízení, kdy je možné provést rezervaci tak, že je zákazníkovi na účtu zablokována odpovídající částka, ale stržena je až např. po příjezdu do ubytovacího zařízení.

Své využití si funkce najde třeba i u eshopů, které nedrží všechno zboží skladem a nechtějí si finance strhávat dříve, než jej naskladní. Zároveň ale chtějí mít jistotu, že zákazník zboží odebere.

U této funkce si můžete v Nastavení - Účty u ThePay aktivovat e-mailovou notifikaci blížící se expirace platnosti doby předautorizace, která je 7 dní. Nastavíte si zde i délku intervalu před expirací platby, kdy se Vám pošle e-mail s oznámením

Umíte EUR, USD a další měny? Jak fungují platby ze zahraničí?

Platby kartou akceptujeme z celého světa a je jedno, jestli zákazník sedí za rohem, nebo na druhé půlce zeměkoule. Akceptace je možná ve dvou variantách:

  • Finance jsou přepočteny dle aktuálního kurzu ČNB a na váš účet vyplaceny již v CZK. Stačí vám běžný korunový účet.
  • Finance vám na účet připíšeme přímo v EUR, USD, GBP nebo RUB. Abychom vám mohli finance vyplácet v jiné měně, musíte mít v dané měně veden i váš bankovní účet. Pokud budete chtít akceptovat více měn, stačí si jen přidat další bankovní účet v sekci Bankovní účty v klientské zóně.
V jakém jazyce se brána zobrazuje?

Používáme všechny nejrozšířenější světové jazyky. Od naší rodné češtiny, přes rozšířenou angličtinu, až po arabštinu či vietnamštinu.

Jazyk není potřeba přepínat, naše rozhraní automaticky pozná jaký jazyk používáte ve vašem prohlížeči a ten vám zobrazí. Automaticky nastavený jazyk je samozřejmě možné kdykoli přepnout.

Potřebujete ještě s něčím poradit?
Ozvěte se nám.
Chci kontaktovat podporu