ThePay.cz, s.r.o.

Nápověda - Klientská zóna7

Co všechno umožňuje klientská zóna?

Klientská zóna zobrazuje všechno, co jako správný obchodník potřebujete. Dokáže tak úplně nahradit standardní internetbanking.

Přehledy plateb, statistiky, přehled výplat, nebo exporty do účetnictví? Všechno je tam. Klientská zóna umožňuje nastavení řady parametrů a další drobnosti, krom jiného například správu kontaktních osob nebo kontaktů na vašeho obchodního zástupce z ThePay.

Pokud byste potřebovali něco extra, umíme naprogramovat i individuální funkce na míru. Jen se nebojte zeptat!

Co znamenají jednotlivé statusy plateb?

U plateb rozlišujeme několik typů statusů, a to:

  • Částečně zaplaceno = Klient neměl dostatek financí a zaplatil pouze část. V detailu platby vidíte, kolik měl zaplatit, kolik zaplatil a kolik ještě zbývá zaplatit.
  • Částka rezervována = Částka byla pouze blokována pomocí funkce předautorizace. Zde se dozvíte více o tom, co znamená předautorizace.
  • Čeká na ověření = Tento status se zobrazuje u platební metody ePlatba a můžete jej vidět ihned po zaplacení. Jakmile banka vrátí potvrzení, že platba byla skutečně přijata, mění se stav na Zaplaceno.
  • Čeká na zaplacení = Zákazník ještě platbu neuhradil.
  • Chyba = Platba skončila neznámou chybou. Je možné, že klient zavřel platební okno dříve, než stihl zaplatit, nebo zadal špatně údaje.
  • Storno = Platba byla stornována, zákazník požádal o její vrácení.
  • Zaplaceno = Ano, náš nejoblíbenější status :) Potvrzuje, že platba byla v pořádku uhrazena.
  • Zrušeno = Zákazník platbu zrušil.
Mohu si někde stáhnout exporty do účetnictví?

Milujeme automatizaci. A proto se při tvorbě exportů soustředíme na všechny nejpoužívanější exporty jako XML, GPC, CSV a další. Propojení s vaším účetním SW tak bude opravdu hračka. Např. propojení s programem Pohoda je doslova pohoda.

Pokud byste potřebovali připravit neobvyklý typ exportu na míru, jsme vám plně k dispozici.

Jak si přidám/změním nový bankovní účet?

Bankovní účty si může kdykoli přidávat a měnit v sekci Nastavení – Bankovní účty.

Nově vložené účty musíme nejdříve z bezpečnostních důvodů ověřit a aktivovat. Jak na to? Jednoduše zašlete platbu ve výši 1 Kč z vašeho bankovního účtu na náš účet dle instrukcí v klientské zóně. Díky tomu si ověříme, že tento účet existuje a máte nad ním kontrolu.

Jak často mi budou chodit výplaty a kde si můžu změnit jejich frekvenci?

Víme, že cashflow je důležitým faktorem vašeho businessu, proto vám dáváme na výběr zvolit si frekvenci výplat dle vašich vlastních potřeb.

Můžete si vybrat denní, týdenní, čtrnáctidenní či měsíční frekvenci výplat. Pokud si např. vyberete denní, převádíme přijaté finance z daného dne následující pracovní den. Všechny platby jsou kumulovány do jedné velké, takže i kdyby vám za den přišlo třeba 1 000 plateb, my vám druhý den zašleme jenom jednu velikou.

Ke každé výplatě dostanete PDF vyúčtování s přehledem poplatků a export do vašeho účetního programu pro automatické spárování.

Zákazník zaplatil přes ThePay a já mu teď chci platbu vrátit. Jak to provedu?

Platbu vrátíte tak, že v záložce Přehled plateb - Přehled plateb kliknete na detail platby, kterou chcete vrátit, a na konci stránky zadáte "Požádat o vrácení platby zákazníkovi" a vyplníte důvod vrácení. Po odeslání žádosti vše zpracujeme a platbu zákazníkovi vrátíme.

Ztratil jsem heslo, co mám dělat?

Žádná panika, zašlete nám žádost z autorizovaného e-mailu na podpora@thepay.cz a my vám vygenerujeme nové heslo.

Potřebujete ještě s něčím poradit?
Ozvěte se nám.
Chci kontaktovat podporu