Apple Pay, Google Pay, ceny od 0,79%, výplaty zdarma, nové měny, responzivní UI
Vyzkoušejte ThePay 2.0

ThePay.cz, s.r.o.

Nápověda - Obecné otázky8

Co je ThePay?

Společnost ThePay.cz, s.r.o. byla založena roku 2011 a pod svými křídly sdružuje ty nejoblíbenější platební metody na trhu. Naším hlavním produktem je bezpečná platební brána ThePay pro eshopy, internetové služby a všechny ostatní projekty, které potřebují přijímat platby přes internet.

Naše služby jsou tu jak pro začínající eshopy tak i pro nadnárodní korporace.

Myslíme to vážně a proto má naše společnost splacený základní kapitál ve výši 11 568 000 Kč.

Je to bezpečné? Máte licenci od ČNB?

Bezpečnost je alfa a omega ThePay. Jednoduše je to to nejdůležitější!

Samozřejmostí jsou SSL certifikáty od ověřené autority, umístění serverů v nejlepším data centru TTC v ČR se standardy TIER3, nespočet kontrolních mechanizmů a dohled samotné ČNB nad celým systémem.

Licenci pro platební styk od ČNB máme již několik let. Dostali jsme ji v roce 2011. Krom toho máte ještě jedny zadní vrátka navíc. Věděli jste, že veškeré vklady klientů jsou ze zákona pojištěny až do částky 100 000 EUR pro každého klienta?

Proč vůbec používat platební bránu? Co mi to přinese?

Tak si to pěkně shrneme. Platební brána ThePay má hned několik výhod:

  • Jako klient získáte mocný nástroj, který vám zrychlí vaše cashflow a celkově zrychlí veškerý proces spojený s nákupem na vašem eshopu. Nemusíte čekat, než vám peníze dorazí běžným bankovním převodem či složenkou, platba skrze ThePay je online a finance jsou připsány v řádu vteřin. Chytrá ThePay API automatizuje veškeré procesy.
  • Nemusíte se obávat dobírek a řešit problém, že si zákazník zboží nevyzvedl a vám tak zůstane ležet týden na poště. Díky ThePay máte finance okamžitě na vašem účtu.
  • Získáte všechny nejoblíbenější platební metody na trhu (aktuálně 15 platebních metod) a i přesto nemusíte mít smlouvu ani s jednou bankou. Veškerý smluvní vztah je s ThePay. Ušetříte tak za poplatky za vedení účtů, bankovní poplatky, implementace jednotlivých platebních metod, administraci a v neposlední řadě se vám sníží náklady na účetnictví.
  • Získáte spolehlivého partnera, který vám zajistí komplexní platební řešení od A do Z. Ušetříme vám spoustu cenného času, který můžete věnovat svému podnikání.
  • ThePay je inovace vašeho podnikání. Pokud to myslíte s podnikáním na internetu opravdu vážně, bez platební brány se neobejdete. Platební brána je totiž nutnost, kterou si zákazníci vašeho eshopu vyžadují a mnohdy rozhoduje o tom, jestli si zákazník u vás zboží koupí nebo ne. Snad netřeba zdůrazňovat, že zákazníky nebaví dlouhé a nepohodlné procesy při platbě. Raději dají přednost eshopu, který má tento finální krok objednávky zmáknut na jedničku, bez ohledu na cenu zboží či služby.
Jak mohu zahájit spolupráci?

Stačí provést online registraci na odkaze https://registrace.thepay.cz. Registrace je kompletně online a její vyplnění Vám nezabere více jak 10 minut. Po elektronickém podpisu smlouvy získáte ihned přístupové údaje pro aktivaci platební brány na Vašem portálu.

Může to být jednodušší?

Také stačí zvednout telefon, napsat e-mail a spojit se s naším obchodním zástupcem. Kontaktovat ho můžete na obchod@thepay.cz. Bude se Vám ihned věnovat jeden z našich obchodních zástupců a vše vám podrobně vysvětlí.

Mohu si někde prohlédnout smlouvu a obchodní podmínky?

Ano, můžete si je stáhnout zde. ThePay před vámi nic neskrývá.

Máte někde testovací eshop, na kterém bych si vyzkoušel/a, jak brána funguje?

Ano – můžete se podívat zde. Náš testovací eshop umí jak nasimulovat virtuální zkušební platbu, tak i možnost ostré platby na produkční verzi.

Jaký je postup při zapojení platební brány?

Určitě Vás zajímá, jak probíhá aktivace platební brány. Je to opravdu snadné, těchto pár bodů je toho důkazem:

  1. Rozhodli jste se, že do toho skočíte s ThePay? V prvním kroku Vás poprosíme o automatickou registraci na našem webu. Jedná se o kompletní online registraci, která nezabere více jak 10 minut.
  2. V rámci registrace Vás požádáme o nahrání základních dokladů, a proto si připravte: naskenovaný Občanský průkaz, druhý doklad totožnosti a výpis z bankovního účtu.
  3. Abychom mohli autorizovat Váš bankovní účet, je třeba v dalším kroku registrace zaslat 1 Kč z Vašeho bankovního účtu skrze platební bránu. Poté naši zaměstnanci zkontrolují správnost Vašich dokladů a schválí Vás do dalšího kroku podpisu smlouvy.
  4. V poslední části automatické registrace potvrdíte SMS zprávou smlouvu a vše je připraveno ke spuštění.
  5. Pokud už máte implementováno, můžete začít okamžitě přijímat platby. Již v okamžiku dokončení registrace Vám aktivujeme všechny platební metody kromě plateb kartou. Na ty se čeká cca 5-10 dní z důvodu registrace obchodníka do directory serverů karetních asociací.

Pozn.: Není třeba čekat na uzavření smlouvy, s implementací můžete začít ihned. Obě věci lze klidně řešit paralelně. Implementace není žádný náročný proces. Kdybyste si ale přece jenom lámali s něčím hlavu, po celou dobu je vám k dispozici náš obchodník, klientská podpora i naši šikovní programátoři.

Co je to AML?

AML (Anti Money Laundering), neboli zákon proti praní špinavých peněz, je soubor pravidel, které upravuje zákon č. 253/2008 Sb. o některých opatřeních proti legalizaci výnosů z trestné činnosti a financování terorismu. Více o AML naleznete zde.